Laserová terapie laserem Zimmer-Opton

Od ledna 2016 je pro klienty Fyzio Holešov nově k dispozici laserový přístroj OptonPro –od firmy Zimmer MedizinSysteme pro vysoce výkonnou laserovou terapii do 7000 mW.
Vysoce účinný laser dodává prostřednictvím ergonomicky tvarovaného aplikátoru výkon až 7 wattů na dvou vlnových délkách současně a nabízí tedy velice široké spektrum terapie.

Vysoce výkonný laser OptonPro se ideálně hodí pro ošetření v těchto případech

• Poruchy pohybového aparátu
  • Onemocnění šlach
  • Myofasciální bolestivý syndrom
  • Spouštěcí body bolesti
  • Neuralgie a onemocnění kůže

Výhody laserové léčby

• Dokonalá lokalizace
  • Vysoká účinnost ve velmi krátkém čase
  • Přímé a systémové účinky
  • Biostimulace a regenerace tkáně jako pozitivní vedlejší efekty

Vysoce výkonná laserová terapie s přístrojem OptonPro nabízí velice široké terapeutické spektrum: vysoce účinná léčba bolesti s lokálním působením přímo na bolestivé místo a se systémovým potlačením bolesti. Kromě analgetického účinku se pomocí biostimulace dosahuje rychlé regenerace tkáně.

Přístroj OptonPro umožňuje mnoho dalších aplikací - od ortopedie přes neurologii (syndrom karpálního tunelu, Mortonova neuralgie) až po dermatologii (acne vulgaris, bradavice, bércový vřed, dekubitální vřed).

Ve všech těchto oblastech již byly provedeny a zdokumentovány úspěšné zákroky. To přesvědčivě dokládá široký rozsah využití této jednoduše použitelné terapeutické metody a ukazuje cestu k mnoha dalším možným indikacím.